Amumu

For those who doesn't know this, League of Legends is one of my favourite games, I play it a lot :D
My favourite charachters are Teemo, Ryze, Miss Fortune and Amumu! <3 And I found these supercute shirts with Amumu on.
 
 
 
 
I like the second one the best because it's available in womens passform. I wish I had it, Amumu is the cutest!

Whisper me something
Postat av: Sandra

Vad söt! Ingen aning om karaktärerna, men känner iallafall till spelet :P Själv spelar jag World of Warcraft, inget du råkar spela? :D

Svar: Nej world of warcraft är inget jag nånsin skulle få för mig att spela. :P Min kille och jag hade en paus i vårt förhållande för 3 år sen på grund av att han blev beroende av det spelet, så det spelet kommer aldrig mer in i detta hem xD Vi håller oss till spel som det inte finns någon anledning att dygna tillsammans med, haha! Hoppas du testar League of legends nångång, det är gratis och väldigt kul att spela med vänner! :D (och om du får för dig att spela det, välj nordic så vi kan spela tillsammans hah)
Sabina

2012-10-08 @ 10:53:56
URL: http://astarrynight.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj :O
Det var faktiskt mitt ex som introducerade mig för WoW, så vi spelade som idioter i några år, sen gnällde han för att JAG spelade för mycket... WoW är väl inte bra för förhållanden :P haha
Det ska jag göra om jag testar spelet nångång! :D

Svar: Nej precis man måste nog ligga på samma nivå i spelandet för att det ska funka :'D
Sabina

2012-10-08 @ 11:29:23
URL: http://astarrynight.blogg.se
Postat av: Carro

Sv. ÅÅh tack, vad glad jag blir!^^ Jag har faktiskt gjort den med vanliga färgpennor och en massa tusch;:)

Svar: Oj :O bra jobbat!
Sabina

2012-10-08 @ 16:25:07
URL: http://atrumrose.blogg.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0