Desperate housewives

I have now watched the final episode of Desperate housewives! EVER! And I feel so sad..

I have followed this serie for 8 years, I never got tired of it as so many did after the first few seasons.I have faithfully followed it and loved every episode!

Completely crazy what a serie can give you, a new episode has many times lifted my whole day when I was feeling at my worst with my gastrich catarr.
And now
it's over. :'(
But it was a really good and nice final episode, I wish I could personally thank the creators of the series.



Bye Wisteria Lane and all the lovely characthers <3
Maybe I start over from the beginning with the serie someday. :)

Whisper me something
Postat av: Gaymasen

Jag kände samma sak. Många tårar föll igår. Så fint. Naket. Bra. Grymt avsnitt! Kommer också börja titta om, någon gång. :))

2012-05-15 @ 12:00:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Pleu

Sv: Jag har inte gröna fingrar egentligen. Under hela min uppväxt så har jag velat ha blommor men det har slutat med att jag har gett dom till min farmor när dom ser helt döda ut, hon typ, blinkar åt dom och häller fairydust på dom och två dagar senare är dom helt friska. xD Hon har en blomma som hon fick av mig för 6-7 år sedan, jag hade haft den i fem år och den såg halvdöd ut och hade inte växt alls, hon hade den i ett halvår och den blev fem gånger så stor. -_-



Hur som helst; Mat är mer motiverande att odla har jag märkt. Och så måste man få in rutin att titta på sina plantor varje dag och se om dom behöver vatten eller har växt. Och så kan det vara bra att läsa på om plantorna, vilka som gillar solen och vilka som gillar skuggan osv. Men det går att lära sig att få saker att växa. Eller ja, jag ska väl inte ropa hej än för än är det ju bara skott och ingen mat, men jag tror att det går att lära sig iaf. ;P

2012-05-15 @ 17:16:35
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har läst över hälften av Egoboost nu och den är riktigt bra, man känner verkligen igen sig i mycket som Bella skriver! :)

2012-05-15 @ 20:05:01
URL: http://panhed.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0