Monthly Theme Post - Someone special

So this months theme at Sophistique Noir  is Someone special :D
Since my lovely fiancé has been my someone special for 8 years in december, I wanted to do a memory post with pictures from the beginning of our love. <3  
 

 
Our first picture together, new years eve 2004. :D And my sister, crazy as always.
 

 
Summer 2006 I belivie.
 

 
Somewhere in 2006 I would guess, I'm getting old can't remember when pictures are taken. xD
 

 
One of our all time favourites!
 

 
<3
 

 
Graduating in 2007!
 

 
2008
 

 
A photoshoot we had with a friend in december 2008, it was great pictures all of them!
 

 
Summer 2009
 

 
Well one can´t always look pretty ;)
 

 
Summer 2010
 

 
Matching outfits for a christmasparty in 2010 xD
 

 
This picture was taken for amagzine actually where we was in an article, giving tips on how to have successfull relationship that lasts :'D Summer 2011
 

 
Larp, last year ^^
 

 
<3
 

 
And here we are ^^
Very happy, and getting married next year! I'm so looking forward to being Mrs, Wangenfors ;D
 
Thanks for looking!
 
 

Whisper me something
Postat av: Shannon Rutherford

The two of you make such a nice couple :) I love seeing couples of goth people, and you really seem to have a good time together :D
Congrats again for your marriage <3

2012-09-02 @ 11:51:49
Postat av: Angelica

Fint! :)

Svar: Tack ^.^
Sabina

2012-09-02 @ 16:18:06
URL: http://www.whirlwind.nu
Postat av: VictorianKitty

So many great photos! You two were so lucky to find each other so young. Congratulations on your upcoming marriage, and a long life together!

2012-09-03 @ 19:13:43
URL: http://www.sophistiquenoir.com
Postat av: VictorianKitty

So many great photos! You two were so lucky to find each other so young. Congratulations on your upcoming marriage, and a long life together!

Svar: Thank you very much for your sweet comment :D <3
Sabina

2012-09-03 @ 21:04:34
URL: http://www.sophistiquenoir.com
Postat av: Linnea-maria

Helt fantastiskt vad ni är söta ihop! Jag tycker det är så underbart att ni har hängt ihop så länge. Hur gamla var ni när ni träffades? Åh vad jag önskar att jag hade träffat min Johan tidigare, vi hade fått så mycket mer tid tillsammans men då kanske vi inte hade haft de fina barnen :).
Ta hand om varandra och pyssla om varandra. Kram <3

Svar: Tack så jättemycket :D Vi var 16 år, känns som att man var pytteliten då, men samtidigt har tiden gått så extremt fort, haha! Ja, jag förstår det, men man får tänka så, förmodligen träffades ni nog när ödet ville att ni skulle träffas. ^^ Kram!
Sabina

2012-09-04 @ 11:14:02
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Postat av: Linnea-maria

Vi bodde grannar för längesedan och jag lade märke till honom för jag tyckte han var snygg. Han hade jättestora bruna ögon och långt svart hår. Han var den där "deppiga typen med svarta gardiner" som FORTFARANDE bodde hemma hos mamma. Jag trodde han var äldre eller lika gammal som mig men han är 4 år yngre. Vi har diskuterat det och kommit fram till att det var inte dags då :)

Svar: Haha :D ja ni kanske inte hade så mycket gemensamt då än. hur gick det till sedan när ni blev kära i varann?
Jag hade faktiskt pojkvän när Mattias och jag träffades genom gemensamma vänner första gången, jag tyckte han var lite konstig för att han glodde så mycket på mig, men sedan förstod jag ju att han blev lite kär redan då ^.^ och när jag väl lärde känna honom tog det inte lång tid innan han blev hela min värld, han är verkligen den roligaste och snällaste personen jag vet!
Sabina

2012-09-04 @ 12:43:42
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Postat av: Linnea-maria

Vi var i varsitt förhållande när vi lärde känna varandra. Mitt långa förhållande hade blivit väldigt dåligt, usch, och jag trodde att han var lycklig i sitt. Vi träffades på jobbet och umgicks på rasterna, jag tyckte han var så himla rolig och smart. Sen frågade han om jag ville vara med i en miljöfilm som han spelade in åt jobbet, så det var där det sa klick kan man säga. När jag begrep att jag var kär i en annan så gjorde jag raskt slut. I skilsmässan var Johan den stöttande kompisen och det var väl när jag vågade ta honom i handen som han begrep att jag var förälskad i honom. :) han satt också och glodde på mig ibland och jag undrade vad det var för fel på mig :)

Svar: Vad bra att ni hittade varann :D annars kanske ni hade varit kvar för länge i de dåliga förhållandena.
Sabina

2012-09-04 @ 16:18:01
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Postat av: Caitlin

Oh gosh you two are adorable!

Svar: Thank you very much :D <3
Sabina

2012-09-05 @ 06:44:34
URL: http://diaryofagirlynerd.blogspot.com
Postat av: gothbarbie

Congrats on your engagement and upcoming wedding! I'm a little jealous that you found your soul mate so early in life! What a gift!!! The LARP picture is stunning - will your wedding be in costume like that? I hope!

Svar: Thank you so much :D Actually we have been engaged 5 years, but we have been waiting for the perfect date to get married xD Yes, I'm always so thankful that we met so early! We will a have a gothic/medieval wedding theme :D
Sabina

2012-09-14 @ 20:12:04
URL: http://glamcrab.blogspot.com

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0