En Kissie-teori.

Jag är en såndär som tycker det är skojigt att läsa storbloggares kommentarer, alltid finns det nån som inte har nåt liv och ska kläcka ur sig det ena värre än det andra och det SPECIELLT på Kissies blogg.
Så idag när jag kikade igenom tänkte jag att, wow hon har verkligen börjat få många trevliga kommentarer. Sen insåg jag att de flesta var anonyma, det stod namn men fanns ingen länk.

Så min teori är att människan sitter och skriver massa snälla, komplimerande kommentarer till sig själv OCH svarar på dem. :'D Jag tycker det låter ganska troligt, det var lite väl många som inte hade nån länk och med tanke på hur uppmärksamhetskåta folk faktiskt är verkar det lite knasigt.
Skojigt tycker jag, och kanske lite ledsamt. (patetiskt?)


Whisper me something

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0