Hemlisar

För att det inte ska bli helt dött här antog jag denna utmaningen från Karin, att dela med sig av 5 hemlisar.



Hoppas ni som läser min blogg vill vara med. ^^

1. Jag har alltid velat spela trummor men varit för lat för att börja, och jämt när jag lyssnar på en del specifika låtar ser jag bilder i hjärnan hur jag är trummis och står på scen i det bandet och ser allmänt cool ut.

2. Jag har löjligt många tvångsbeteenden, varje gång nån person jag känner upptäcker dem tittar de mycket skeptiskt på mig och med viss rädsla.

3. Jag har överlag svårt för..människor. I sociala sammanhang (bussen, affären som exempel..) tänker jag oftast en hel del elaka tankar om folk jag inte känner eftersom jag stör mig på dem, det kan vara deras hår, hur högt de pratar, ett ord de säger för ofta osv.. (snacka om att kasta sten i glashus xD)

4. När jag hade min allra första riktiga pojkvän på besök en gång när jag var 16 och han stannade hela dagen gick jag inte och kissade på hela tiden för att jag tyckte det var så pinsamt med kissljud. Min blåsa höll på att explodera när han till slut åkte hem :'D

5. Jag vaxar bort min mustasch en gång i månaden eftersom att annars ser det ute som att jag har morrhår när jag står i solen. I början var jag för feg för att dra bort vaxremsorna själv så det fick min fästman göra, haha. Har jag världens underbaraste kille or what!

Whisper me something
Postat av: Gaymasen

Haha älska punkt 5! ^^



Och jag har lika svårt att klä mig oavsett årstid. ;)

2011-08-15 @ 18:07:12
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Queen Tiara

Sv: Tack =) Det hoppas jag med!



Jag antar utmaningen, nu ska jag bara försöka klura ut 5 hemlisar :S hmmm..



Vilken fin och bra blogg du har förresten, älskar tiaran högst upp ;)

2011-08-16 @ 15:24:55
URL: http://queentiara.webblogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0