Jag vill vinna en Canon 600D!



Jag är med och tävlar på Fokis blogg om att vinna en kamera. :D
Detta kommer även denna sommar vara min favoritoutfit. :) Hatten skyddar mitt lilla huvud från solen och klänningen är sval samtidigt som den skyddar mig från att bli brun, ;D

Om jag vinner kameran kommer jag mest fota mina
bjd-s


mina katter


och mina bakverk



I'm in the competition at Fokis blog to win a camera. :D
This will this summer be my favorite outfit. :) The hat protects my little head from the sun and the dress is cool while protecting my skin from becoming brown :D

If I win the camera, I mostly will use it to take pictures of my
BJD-s, cats and pastries.

Whisper me something

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0