Döskalleaxel

Jag känner att jag är väldigt kräsen angående tatueringar när det kommer till mina armar, men kunde man göra en döskalle sådär snyggt i verkligheten som på denna målning skull jag lätt vilja ha en!! Den smälter liksom in så bra, det ser ut som att axeln är en döskalle! Undrar om det går att göra så..


Whisper me something
Postat av: Linnea-maria

Den är jättesnygg! Nog borde väl det gå att fixa? Det ser ut som att man kan använda mycket av hudens egna färg och sen skugga mycket med vitt. Gå runt till olika tatuerare och fråga :)

2012-03-26 @ 13:52:58
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Postat av: elin

alla tattuerare har ju sina stilar men jag skulle rekomendera Richard på Magic Lines i Västerås. Hans skapelser är jävligt realistiska.

2012-03-28 @ 17:26:58
Postat av: Deadhead tattoo

Det går att göra tatueringen Men hitta en tatuerar konstnär som gör den!!Tex Dead Head Tattoo

2012-04-23 @ 11:34:05
URL: http://deadheadtattoos.blogspot.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0