Glasögontime!

igår fick jag ett så sjukt bra tips av en klasskompis, jag har behövt skaffa nya glasögon i 3 år nu men varit för snål/fattig men den här sidan: Favoptic verkar helt awesome :D Bågarna är billiga och eftersom mitt synfel är smått så blir inte glasen dyra heller!

Man får dessutom beställa hem 6 bågar och prova innan köp, så dessa har jag beställt hem nu och ska prova:













Ska bli skoooj :D

Whisper me something
Postat av: Orichime

Jag tror jag gillar de sista bäst :'D

2011-09-30 @ 12:28:10
URL: http://Orichime.blogspot.com
Postat av: Elin

Verkar bra, dock bör du göra ett nytt syntest då din syn säkerligen är förändrad efter 3 år. :-)

2011-10-01 @ 01:42:18
Postat av: Lesthi

Elin: haha ja såklart, det är ju därför jag behöver nya glasögon :) bågar köper jag bara nya för att jag vill ha lite förändring xD

2011-10-01 @ 09:05:17
URL: http://lesthi.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0