Bli min brudklänning!

Åh nej, min förra brudklänningsönskemål åkte i papperskorgen när jag fann denna!





Så perfekt! Så prinsessig! Helt underbar. Och priset? 2350 dollar, jajamensan. Jag hoppas innerligt att jag kommer hitta något billigare som överträffar denna men till och med Mattias blev överförtjust och tycker den är värt det! xD

Whisper me something
Postat av: Shade

Men herregud, vilken klänning. Priset känns ju tillochmed vettigt...Masterpiece!

2011-05-04 @ 22:32:30
URL: http://www.scenbloggen.com/shade/
Postat av: Erica

Jag älskar brudklänningar. Men det finns så många fina att jag verkligen kan tänka mig att det blir ett stort dilemma att hitta den rätta om jag någon dag ska gifta mig... ;-P Den där klänningen var i alla fall väldigt sagolik.



Svar: Ja, visst är det ett vackert skrin? :-) Och det känns väldigt bra att vara snäll och ge bort fina saker ibland. =)

2011-05-07 @ 18:16:30
URL: http://iryccah.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0