Disney couture

Disney Couture är ett märke som hämtar inspiration till sina smycken från Disney´s alla sagor. Det finns massor jag skulle vilja ha utav dem! Dock så är jag inte så mycket för att hålla på och byta smycken, jag har jämt på mig mitt coca-cola halsband. Örhängen byter jag däremot varje dag så om jag skulle köpa nåt av det märket skulle det nog vara örhängen. ^^






De här drink me halsbanden skulle jag gärna ha som örhängen istället :D

Ursulas halsband! <3

Det här är det finaste halsbandet jag nånsin sett!


Och inuti ser det ut såhär:



Whisper me something
Postat av: Sizzel

Jag vill ha det där halsbanded :O "drink me" och kaanske ursulas halsband.. mne mest för jag älskar ariel XD

2011-03-20 @ 12:55:20
Postat av: Johanna

Jag har kollat in de smyckena på Asos.com! Så söta! måste skaffa mig någon gång ^^

2011-03-25 @ 23:25:04
URL: http://johannabergvall.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0