Lista!

Jag hittade en kläd-lista som jag tycker passar bra här på min lilla blogg. ^.^ Fritt fram att sno och visa mig vad ni svarat!

Bästa plagget: Klänning. Bekvämt, fritt och finns i många varianter.
Sämsta plagget: Tighta jeans. Kan inte sitta som jag vill i såna, suktar dock ändå efter att par chockrosa jeans för tillfället.
Här köper jag helst mina kläder: Ebay of course! Och Ellos när de har rea.
Så mycket lägger jag på kläder per månad: 2-500 beroende på vad jag hittar.
Dyraste plagget: Det måste vara min Giselle klänning som jag sytt själv, allt material blev runt 700 kr. Annars är det väl min vinterjacka som kostade nånting på 600.
Så förvarar jag mina kläder: I en stor men ändå för liten träfärgad garderob. *drömmer om en walk-in closet*
Bästa fyndet: Jag gör fynd hela tiden!
Jag önskar mig: Fler klänningar i 50 och 60-tals stil. ^^





Bästa smycket: Örhängen helt klart!
Sämsta smycket: Ringar, obekvämt och enligt mig onödigt.
Här köper jag helst mina smycken: Ebay här med.
Så mycket lägger jag på smycken per månad: Jag köper inte smycken varje månad ens, och max 50 kr när jag gör det.
Dyraste smycket: Förlovningsringen xD den kostade 2000.
Så förvarar jag mina smycken: Halsbanden hänger på en spik bredvid spegeln, mina örhängen trängs i ett litet skrin tyvärr.
Bästa fyndet: Mitt coca-cola halsband! <3
Jag önskar mig: Disney couture smycken.






Bästa skomodellen: Ballerinaskor. Alltid bekvämt och samtidigt fint.
Sämsta skomodellen: Spetsig tå :S
Här köper jag helst mina skor: Det är väldigt blandat, jag går sällan in för att köpa skor, det bara blir så.
Så mycket lägger jag på skor per månad: Jag köper skor 2 gånger om året bara, inför sommar och vinter.
Dyraste skorna: 249 kronor :P
Så förvarar jag mina skor: På skohyllan i hallen.
Bästa fyndet: Mina lila ballerina skor för 49 kronor :D
Jag önskar mig: Skor med högre klack, jag måste lära mig nångång.





Bästa accessoaren:
Diadem älskar jag. Håraccessoarer överlag faktiskt.
Sämsta accessoaren: Ringar.
Här köper jag helst mina accessoarer: Ebay
Så mycket lägger jag på accessoarer per månad: 0-100 kr.
Dyraste accessoaren: Det borde väl vara min vintermössa, tror den kostade 99 kr på HM. :P
Så förvarar jag mina accessoarer: Överallt, lådor skåp och ibland bord.
Bästa fyndet: En tiara som ett ex exflickvän hade lämnat hos honom, hähä..
Jag önskar mig: Massa fler diadem och gärna en tjusig hatt. ^^





Bästa produkten: Mask of magnamity från Lush.
Sämsta produkten: Ingen aning O.o
Här köper jag helst mina skönhetsprodukter: HM och Ebay.
Så mycket lägger jag på skönhetsprodukter per månad: Inte något alls för det mesta.
Dyraste produkten: Ett läppstift för 159 kr.
Så förvarar jag mina skönhetsprodukter: I badrumsskåpet.
Bästa fyndet: På Ebay hittar man massa billiga grejer.
Jag önskar mig: En hudcreme som doftar godis!


Whisper me something

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0