Bilnörden i mig

Jag är faktiskt en riktig bilnörd, i framtiden vill jag definitivt ha en snygg bil att åka omkring i :D Det här är de som står högst upp på listan:



1990 Lamborghini Diablo (fast jag har för mig att man inte kan ha en sån i Sverige för att den är för bred?)



1994 Jaguar XJ 220 (Suuupernice!)



1995 Ferrari 355 B



1998 Dodge Viper Coupe GTS



1999 Bentley Azure



Mercedes Benz SL 600

Whisper me something
Postat av: Lisa

Hej :) Jaa, den är från coolstuff. Dom har två olika storlekar på "Giant gummybears", den jag köpte var den "lilla" varianten men sen finns det en ännu större som inte har någon pinne i sig :)



kram!

2011-04-14 @ 09:43:30
URL: http://lisagoescrazy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ops, blir visst ett till svar :) HATAR verkligen att fota outfitbilder, kanske därför jag knappt har några på bloggen haha :)

2011-04-14 @ 09:44:37
URL: http://lisagoescrazy.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0