Give me some book-recommendations!

I LOVE to read.
 
So I thought I would ask for some book recommendations here. :D
 
This is what I borrowed today at the library.
I do have a special place in my heart for chick-lits, mystery and horror, Just so you know ;D
 
 

Whisper me something
Postat av: Orichime

Jag köpte precis "The perks of being a wallflower" i alla fall :'D (since den inte finns på något bibliotek i hela världen; läs Fagersta eller Avesta)
Och så planerar jag att läsa "Bara barnet" av Tori Hayden.
Och massa annat! I can give you more förslag på fredag!

Svar: Oh thanks :DJag tittar på din boktipset sida ibland men du är ju inte sådär jätteaktiv xD
Sabina

2012-09-04 @ 17:30:55
Postat av: Sandra

Jag läser själv inte mycket alls, men jag vet att Dean R. Koontz skriver jäffla bra mystery böcker :) Jag har läst en halv bok av "när månen skiner" eller liknande, och jag som inte ens läser gillade den skarpt!

Svar: Ja det var en som tipsade mig på dayviews om honom också, ska börja läsa hans böcker igen!
Sabina

2012-09-04 @ 18:55:22
URL: http://astarrynight.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken svenska xD lol, **Jag har läst halva boken "När månen skiner"!**

2012-09-04 @ 18:56:17
URL: http://astarrynight.blogg.se
Postat av: Sanna

Already Dead av Charlie Huston, om du gillar att läsa på engelska. Finns nog översatt med men jag vet ju inte om den är lika bra. Men det är i alla fall vampyrskräckdeckare typ fast extremt mycket bättre än alla andra vampyrböcker jag läst.

Svar: Oh tackar, ska kolla upp! Jag brukar mest läsa på svenska men det handlar nog bara om lathet, haha, jag borde läsa mer på engelska egentligen! Vampyrskräck låter awesome!
Sabina

Postat av: Angelica

"Oh My Goth" borde du läsa. Den handlar om en alternativ verklighet på en amerikansk high school där alla de coola kidsen är alternativa och töntarna är mainstream.

2012-09-06 @ 20:39:05
URL: http://www.whirlwind.nu
Postat av: Angelica

Var inte klar med kommentaren... heh...

Jo så i alla fall, en gotjej samt den populäraste tjejen i skolan hamnar då i denna alternativa verklighet och har svårt att anpassa sig till sina nya verkligheter, gottjejen blir popular och dyrkad av sina forna mobbare och den populära tjejen blir behandlad som ett freak.

Svar: Det låter ju som en intressant bok :D Tack!
Antar att du inte fått några kommentarer av mig på senaste tiden? jag vet inte varför men till en del bloggar och bland annat din har mina kommentarer sluta komma fram :(
Sabina

2012-09-06 @ 20:40:36
URL: http://www.whirlwind.nu

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0