Bedroom makeover today

 
I put up some fabric over the bed :D and artifical flowers. The wallpaper is so UGLY! But we can't paint over it because we are renting the apartment.
 
 
Now it's a little nicer, anyway. The plan is to get some lightgarlands also to hang up. 

Looking forward to the future when we will have black and red walls in our bedroom :D


Whisper me something
Postat av: Sandra

Oh nice! Älskar sänghimlar! :) Jag har inte ens en säng gavel, must fix när jag får råd xD Egentligen vill man ju ha en sån där typisk gammal, ubersnygg säng i trä, med sänghimmel och allt, typ en sån där från skräckfilmer! ...man kan ju drömma iallfall! :D

Svar: Ja jag med :D ångrar lite nu (sådär 5 år senare xD) att vi inte köpte en sängstomme som går att hänga tyg på och göra till en sänghimmel istället. Oh well.
Sabina

2012-10-06 @ 18:15:38
URL: http://astarrynight.blogg.se
Postat av: Tina

Inredningstips! Eftersom ni inte får måla väggarna, men med tanke på tavlorna så går någon enstaka spik bra, så spika upp en list vid taket och stansa fast ett tyg i det! Då slipper ni se tapeterna och rummet blir helt klart mysigare. (Måste bara hitta ett tyg som inte är så himla dyrt... eller Börja med bara en del av sovrummet, som väggen bakom sängen eller något liknande) :)

Svar: Ja jag har länge velat göra det men vi har ingen inkomst just nu så att köpa tyg är för dyrt :( men så fort jag får jobb ska jag ta itu med det! :D
Sabina

2012-10-08 @ 08:36:26

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0