Brudklänningar

Denna morgon har jag, (som så många gånger förr :'D) suttit och kikat på brudklänningar xD det är ju faktiskt bara 19 månader kvar till vårat bröllop, det gäller att vara förberedd ;)

Så nu tänkte jag langa upp ett inlägg med mina fyra favoriter!



1. Den här hittade jag för något år sen. Jag älskar verkligen överdelen eftersom vi ska ha lite gothic medeltida tema så passar den in väldigt bra också. Men nederdelen är inte så snygg, jag vill allra helst ha massa tyll.



2. Den här älskar jag istället nederdelen på, medan överdelen känns lite tooo much och sen vill jag inte ha sådär tomt över armarna heller.



3. Den här är faktiskt jättefin på alla sätt och vis, det enda som är fel med den är att jag tydligen inte kan se mig själv bära den? Min hjärna skriker nej av någon anledning så jag antar att den går bort hur fin den än är.



4. Min stora favorit hittills :D Tyll, lagom ärmar, inte för prålig, perfekt för min kroppstyp och förhoppningsvis passar den i in i vårt tema. det enda jag önskar är att dekorationerna på kjolen och överdelen skulle vara svarta.. men det kanske går att fixa om man frågar säljaren. :3

Vad tycks? Vilken gillar ni bäst?

Whisper me something
Postat av: Karro

Jag gillar den första och sista mest :)

2012-01-22 @ 10:18:31
URL: http://creampuffcakes.blogspot.com
Postat av: Lina - krafla

ÅH! Den sista var ju UNDERBAR!

2012-01-22 @ 11:51:29
URL: http://krafla.blogg.se/
Postat av: Orichime

Den sista, helt klart!

2012-01-22 @ 21:31:49
URL: http://Orichime.blogspot.com
Postat av: Pleu

Har svårt för vita klänningar rent allmänt men den översta var lätt snyggast, även om kjolen skulle behöva mer OMPF! Men det jag undrar är varför du inte syr din klänning själv eller tar hjälp av någon? Så du får precis som du vill ha det liksom. Visst det ska betyda otur att sy sin egen klänning, men orka bry sig om sånt. :P

2012-01-22 @ 23:12:15
URL: http://pleu.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0