Löshår

Eftersom jag håller på att spara ut min riktiga hårfärg som är mörkbrun, tänkte jag att det kunde vara skoj med lite löshår igen :D Ett som man fäster med hårnålar.
Jag hade massor av såna förut när jag hade svart hår, den här var min favorit:



Men sen jag började färga håret i alla möjliga färger som lila och grönt är det i princip omöjligt att hitta rätt färg.

Så nu har jag beställt denna:



Den har ju lite mixade olika bruna färger så det kommer nog bli bra, så kul att kunna ha sånt här medan man väntar på att håret ska bli långt. :D
Dessutom kostade den bara 4 dollar med frakt inräknat på ebay. 25 kronor alltså, det är ju sjukt egentligen, haha!

Whisper me something
Postat av: Sizzel

jag ska köpa 2 st 70cm långa hår grejer o3o... so, jag ska köpa för 25 :O och sen massa smått och gått men på en japansk sida.. >_> som är nere.. ;_;

2011-03-20 @ 12:57:08

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0