Vampires

Yesterday I watched the Tyra Banks show about vampires. :D I'm so fascinated by these people who belivie they are vampires :D I would love to see more documentarys about it, because they were three people, they all claimed they are vampires, but yet they are so different from each other, mucho interesting personalitys.

You can see the movies HERE on youtube.



Whisper me something
Postat av: Jasmina

Åh, vad spännande :) Jag började läsa din blogg för ett tag sedan och jag gillar den mer och mer för varje dag! Du verkar vara en så rolig och väldigt snäll människa. En fråga bara, är Lesthi ditt riktiga namn? Det låter rätt så ovanligt, så jag blev nyfiken :)

2012-05-11 @ 22:27:00
Postat av: Lisa ĻithiƱm

sv: Ja jag vet! Jodu, jag håller med. Har inte ens svarat henne. Vem är att man att kalla någon för att ha åsiktstourettes i någons egen blogg? haha. Undervisa om hur man är ödmjuk, jaja. Skrev ett litet inlägg för de som tror att man kan läxa upp folk i deras egna bloggar. Helt stört.

2012-05-11 @ 22:47:26
URL: http://lisabjernhagen.se
Postat av: Lesthi

Jasmina: Nämen gud vilken snäll kommentar <3 blev verkligen jätteglad nu! :D Riktigt bra början på denna dagen!

Lesthi är (tyvärr) inte mitt riktiga namn, men jag har använt det som internetnamn i 8 år, och har även haft det som namn på rollspel och lajv så jag förknippar mig själv väldigt mycket med det :D

Ha en bra dag!

2012-05-12 @ 07:52:48
URL: http://lesthi.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0