Top model tävling

Såg på Fokis blogg att det är en top model tävling ute där man kan vinna en resa till Los angeles med en snubbe som ska visa sina "shoppingstråk". På kul skickade jag in denna bilden xD




Jag kommer säkert diskvalificeras för typ.. vapeninnehav. ;D Och varför kan man inte bara få vinna själva resan i såna här tävlingar? No way att jag vill följa med nån snubbe på hans modefjollbutiker.

Whisper me something
Postat av: Queen Tiara

Haha jag kände likadant! Nu har jag ifs inga modellbilder på mig själv, men Los Angeles hade varit skitkul, bara det att om jag skulle shoppa med den där snubben hade han blivit galen xD

2012-01-21 @ 10:04:35
URL: http://queentiara.webblogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0