Gårdagens velande.

Igår hade jag massa folk över här på dockmöte och jag blev helt mongoliserad och visste inte vad jag skulle ha på mig. Hatar att välja kläder att ha på sig hemma, vill ju helst ha pyjamas på mig jämt hemma ;)



Så jag tog på mig min enda sweet lolita klänning först men kände mig inte all bekväm i den så jag gick och bytte direkt efter att jag tog bilden.



Så då blev det min beloved maxiklänning istället, så bekväm och fin på samma gång, tjuhuu! ^__^

Whisper me something
Postat av: linnea-maria

Hej

Hittade dig via Le professeur Gothique. Kul att hitta fler svenska bloggare som gillar goth :)

2012-02-14 @ 07:24:08
URL: http://linneapalandet.blogspot.com

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0