God has all glory

I rediscovered a band I listened to very much a few years ago :D
This is the best sort of christian music!

Whisper me something
Postat av: Angelica

Du frågade om jag var kristen. Nej, det är jag inte. Men jag önskar att jag åtminstone trodde på ett efterliv. Jag är en sådan där skeptiker som VILL men inte KAN tro.



Så kul att du är kristen OCH goth. Folk har ju sådana dumma fördomar om goths. Att alla skulle vara onda djävulsdyrkare typ. När jag var yngre brukade folk kalla mig satanist. Löjligt. Bara för att jag hade svarta kläder liksom. Har aldrig varit satanist, djävulsdyrkare eller något liknande.



Har du hört talas om Superchick? Det är ett kristet band jag gillar. Upskattar deras musik även om jag själv inte är kristen.



Den här låten var också ganska bra. :)

2012-08-11 @ 16:01:21
URL: http://www.whirlwind.nu

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0