My tumblr

Igår när jag var hos min syster talade hon om för mig att jag har en tumblr, hah! Jag hade glömt att jag skapade en vintras. Ska försöka bli lite mer aktiv där så tala gärna om för mig ifall ni har tumblr. Jag kommer nog mest posta bilder på mina bjd-s där och reposta roliga grejer från andra hade jag tänkt. ^^

lesthi.tumblr.com



Yesterday when I was at my sister she told me that I have a tumblr, hah! I had forgotten that I created one this winter. Will try to get a little more active there so please tell me if you have a tumblr to check out. I will most probably post pictures of my BJD-s there and repost funny stuff from others. :D

Whisper me something
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jag tror det är lite olika, det har det verkat vara för mig dom två gånger jag beställt därifrån i alla fall... Men runt en hundring :) ingen tull! (inte vad jag förstått i alla fall)

2012-04-07 @ 14:54:56
URL: http://lisabjernhagen.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0