Favoritsakerlistgrej

Hittade en lista jag tänkte svara på. Eftersom jag egentligen borde plugga.



Också en fancy bild från förra året!

KLÄDER
Skor: Ballerinaskor <3
Sneakers: Några billiga från Ellos.
Jeans: Svartaaaa! (men hatar känslan av jeans mot mitt ben)
Tröja: Min döskalletröja som är riktigt metal och lyser i mörkret.
Underkläder: Helst spets och satin och grejer.

ACCESSOARER

Väska: Min fina väska med skelettprint på ^^
Plånbok: Har bara en och den är trasig. Vill ha en nya Demonia plånbok från odiumclothing.
Solglasögon: Usch.
Klocka: Behöver ingen.

TEKNIK
Tv: En tjock en.
Stereo: Har folk sånt nuförtiden?
Mobiltelefon: Nokia N8! <3
Dator: PC all the way.
Kamera: Har övergett min Nikon coolpix för min nya mobilkamera xD

BADRUM

Tandkräm: Pepsodent!
Tvål: En lila.
Hårprodukt: Elvitals hårinpackning = Bra grejer!
Parfym: Britney Spears Fantasy :D
Hudkräm: Försvarets hudsalva! xD
Schampo: Head and shoulders.
Balsam: Head and shoulders.
Medicin: Helst inget.
Huvudvärkstablett: Ipren om jag absolut måste.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Blä, hatar :(
Öl: Nä!
Vin: Nä!
Bröd: Hembakat eller skolbakat!
Choklad: Luftbubbelsmarabou eller dukat <3
Glass: Choklaaaaaad!

DET HAR JAG HEMMA
Säng: Ikeasäng!
Lakan: Vad vi fått från mamma xD mest med blommor på.
Kaffemaskin: Nä!
Kylskåp: Cylinda
Porslin: Coca-cola glasen :D

FÄRDMEDEL
Bil: Audi nånting.
Flygbolag: Har aldrig flugit :(
Taxibolag: Nä.
Cykel: Har en men cyklar aldrig!

ÖVRIGT
Frisörsalong: Min egen hand och ibland min karls.
Bank: Nordea
Bensinstation: Det kommer jag inte ihåg xD
Gym: ^^''

Whisper me something

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0