Top 10 odiumclothing!

Om jag hade några tusen att shoppa för på odiumclothing så är detta mina most wanted 10. :D

1.


Mycket söt klänning. ^^

2.


Också mycket fin klänning.

3.


Tjusig topp som jag inte vet vad jag skulle ha till men ha den vill jag ändå. :'D

4.


Klääääänning <3

5.


Korsettliknande grej som jag velat ha i evigheter.

6.


Nyinkommen söt klänning ^^

7.


Jättefina skor!

8.


Löööve <3

9.


Perfektion?

10.


Och sist men inte minst, en jacka!

Whisper me something
Postat av: Sarah

Åååh, Odium <3 Det var längesedan jag kikade in där nu. Har i flera, flera år velat ha diverse olika korsetter därifrån, men alla är för stora :( De där vita, högklackade skorna äger också. Love 'em!

2011-05-23 @ 15:16:23
URL: http://www.scenbloggen.com/shade/
Postat av: Gaymasen

Är det prällekläderna? Höhö. ;)



Och jaaa, den vita Swapper saknar jag med. Gillar bara den och colan.

2011-05-23 @ 20:10:39
URL: http://gaymasen.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0