Shopping!

Idag har jag internetshoppat på Halens. :D De har en insane rea just nu så jag passade på att beställa pyjamasar xD jag har behövt nya så länge, jag tycker det är mysigt att lulla runt i pyjamas hemma.


En snyggish pyjamas!






Och 3 myspyjamas i bomull, de kom i trepack för 99 kronor. ^^

Jag tog mod till mig och köpte en maxiklänning också, för jag tyckte den var exceptionellt fin. Jag hoppas att jag inte är för kort för att ha den.


Whisper me something
Postat av: Johanna

OMG!

Den där maxiklänningen är grymt snygg! Skulle själv vilja ha en sådan!!

Och, hehe, det där med att inte hoppas att den är fööör lång, om den är det så kan du alltid ha klackar eller skor som helt enkelt gör dig lite längre! när jag provade en sån klänning hade jag kilklackar och klänningen gick verkligen till skorna XD haha

2011-05-20 @ 20:50:14
URL: http://johannabergvall.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0