Chihuahua

Så länge jag kan minnas har jag alltid velat ha en chihuahua. Jag tycker de är underbart söta. Folk säger att de hundarna bara är argsinta och dryga men jag känner ingen som har en sån chihuahua! Jag tror att det beror helt på ägaren i så fall.

Så när älskling och jag båda har jobb sen efter våra utbildningar och man vet att ens jobbtider kommer passa med att skaffa hund kommer jag nog börja leta efter en chihuahua. ^^







Det enda jag är orolig för är hur katterna ska reagera. O_o

Whisper me something
Postat av: CJ

Så söta! Min systers kompis hade en katt och skaffade en Chihuahua. En dag när hon kom hem från jobbet så hade katten bitit ihjäl hunden, så man ska nog vara med i början om man har katt. De är ju så små och hjälplösa.

2011-03-14 @ 11:40:40
URL: http://cjs.blogg.se/

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0