Big bang theory

Det senaste året har jag bara köpt klänningar eftersom jag gillar det bäst, detta har resulterat i att jag inte äger speciellt många t-shirtar.  (Jobbigt de dagar man faktiskt vill ha byxor på sig..)
Idag kollade jag runt lite på ebay vad det fanns för några och hittade två big bang theory t-shirtar som jag vill ha. :D





Hur awesome är inte den här? :D Låten som Penny sjunger för Sheldon då och då! WIN!

Whisper me something
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-03-25 @ 21:43:30
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åhh jag älskar kattröjan! Underbar design!!!

2011-03-25 @ 23:37:29
URL: http://www.gammalfjortis.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0