Sims medieval

Här har det varit lite dött ett par dagar nu, och jag skyller detta helt och hållet på Sims medieval!
Varje år vid den här tiden får jag ett akut behov av att Sims-nörda och eftersom jag inte hade provat medieval innan så passade jag på nu under ledigheten. :)



Det är väldigt underbara miljöer och roliga uppdrag. Och jag som älskar medeltiden är lite smått i himmelriket. :P



Man kan spela med olika yrken till exempel smed, monark, läkare, präst osv, men jag gillar mest bard. Då spelar man instrument och skriver dikter och pjäser.





Skojigt skojigt. ^__^
Vad tycker ni andra som har provat?

Whisper me something
Postat av: Gaymasen

Nääääj jag hatar't!



Och är du seriös? Med solero shots-glassen? Kan jag fan tro det. Säkert någon unge i USA som gjorde att vår favoritglass fick utrotas. Buuu!

2011-06-06 @ 18:51:30
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Hige

Ja det är jätte roligt :D

2011-08-28 @ 19:34:14
URL: http://www.youtube.com

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0