Utmaning

Jag blev utmanad av Rosie och eftersom jag ligger här som sjukling kan jag väl göra denna. :)
8 sanningar om mig själv och utmana några stycken.

1. Jag är envis när jag är sjuk, har aldrig tagit näsdroppar och tar knappt piller.

2. Jag har aldrig varit missnöjd med min kropp, jag blir förundrad över folk som tänker på huruvida kläderna i affären får en att se tjock ut eller ej. Min hjärna är bara inställd på ful eller fin om själva plaggen.

3. Jag köper alltid grejer när det är erbjudanden som 3 för 30, 2 till samma pris som en osv i mataffären xD Jag kan inte låta bli, AAAAAAAH!

4. Jag vill bli rockstjärna när jag blir stor. (nej 22 år gammal är inte stor..)

5. Jag är gravt sockerberoende. Jag äter nåt sådant varje dag.

6. Jag kan inte få in linser i ögat, det suger.

7. Jag tycker om att lukta på min katts päls, jag tycker den luktar gott och min pojkvän tycker jag är äcklig när jag säger det.

8. Om jag vann flera miljoner skulle jag öppna ett katthem, det är mitt drömjobb. :D



Jag utmanar:

Orichime
Amiscu
Gaymasen
Johanna



Whisper me something
Postat av: Johanna

HAHA! ja okej jag ska göra utmaningen nu :D

2011-04-27 @ 18:09:05
URL: http://johannabergvall.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha kul att läsa! Älskar att läsa listor som dessa men jag är kass på att göra dem själv. Gjorde några förut får se om jag tar mig tid någon dag att komma på något :D

2011-04-29 @ 15:17:53
URL: http://gaymasen.se

Leave your whisper here:

Your name:
Remember you?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Whisper:

Trackback
RSS 2.0